9 Nisan 2012 Pazartesi

Hafta sonu Mutluluktur!..



Dün güzel havanın tadını çıkarmak bahanesi ile ev halkını dışarıya sürükledim.
Asıl amaç tabi ki benim alışverişe bir adım yaklaşmamdı.

Ve biraz gezme biraz yemek biraz da ALIŞVERİŞ!

                                                                           Tane: 24.90

                                           
 İşte fotoğraftaki kolyelerim dünkü gezimin tatlı kısmı. Torium-Accessories den aldığım bu kolyelerden uzun zamandır istiyordum. Baktım modası geçmek üzere hemen aldım.

Eve geldikten sonra makas ve ağaç şeklinde olan kolyelerin çok sade olduğunu fark ettim (aldıktan sonra fark etmek müthiş bir başarı) Ve biraz değiştirmeye karar verdim.
En azından Eyfel kolyesi gibi taç, anahtar, boncuk ve kareli kurdele tarzında bir şeyler yapılabilirmiş.

Hafta içi bu iki kolye üzerinde biraz oynama yapacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder