30 Mayıs 2012 Çarşamba

Aradığımı buldum!


Dün akşam üstü ikindi vaktinin tadını çıkarmak için yürüyüşe çıkmıştım ama bir anda yön değiştirip Watsons'a uğrayıp eksiklerimi almaya başladım.

Kendi tenime uygun şeftali tonu allık arıyordum uzun bir zamandır. Ama bir türlü gönlüme göre bulamıyordum ki MAxfactor bir anda karşıma çıktı.


Ancak Terracotta&Blusher allık biraz simli. Hatta yoğun kullanılınca oldukça parlak.
Rengine vurulmuş olsam bile simli ve parlak yapısına bir türlü ısınamamıştım.

Ama öte yandan tutturmuştum şeftali tonu allık diye. Allığın indirim reyonu bölümünde olması sebebi ile simine bakmadan aldım.

Eve gelip denediğimde ise ne kadar doğru bir karar olduğunu anladım.

Şeftali tonu allığım nasıl oluyorsa hafif sürdüğün zaman gayet mat bir ton olarak yayılıyor.
Ama bİraz daha hızlı şekilde fırça ile dairesel hareketler yapılınca ise parlıyor ve simler ortaya çıkıyor.


İşte sizlerede şiddetle tavsiye ettiğim allığın kodu 404






9 yorum:

  1. makyaj malzemesiyle oldukça haşır neşşir biri olarak...
    allığım biitiğinde mutlaka denemek istiyorum...
    kocaman sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin.

      Beğeneceğine eminim :)

      Sil
  2. şeftali tonu allık candır :)

    YanıtlaSil
  3. bunlar bana lazım olmasa da watsonsa sık sık girip kozmetik ürünlerine bakarım.
    :)

    YanıtlaSil
  4. yıllardr kullanırım terracota cokta severım dozunu ayarlaak cok onmlı gercekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez denedim sanırım dolabımdan hiç eksik etmiyeceğim :)

      Simlerine de alıştım birazcık :)

      Sil