4 Mayıs 2012 Cuma

Bugün tasarım günü I

Tamam tamam itiraf ediyorum. Sizleri ihmal ettim.(Kötü kızım ben) Ama geçerli sebeplerim var. Yahu bir anlatsaydım önce hemen kızdınız... :(

Taaaa kış aylarından kafamda tasarladığım dekorasyon değişikliklerini yavaş yavaş hayata geçirmeye başladım.

Evimde her odama ayrı renk ve tarz belirledim.

Yatak odam mor ve beyaz. (Mobilyaları elime fırça alıp boyamadan önce kahverengi idi. Evet bayağı bir kutu boya ve fırça ile tüm takımı boyadım.) Kötü kızım demiştim sanırım :)

Oturma odam pembe, kahve, krem.

Salonum siyah, kırmızı, beyaz.

Bir tek banyo ve mutfak için ton belirliyememiştim. Taki bu kışa kadar. Kışın kafamda tasarlayıp şimdi hayata geçirmek için başladım koşmaya.

3 gündür sokaklarda tarzımı arıyorum Allahım. Offf off

Çarşamba günü Ikea (Her ne kadar kalite olarak yetersiz görsem de)
Perşembe günü Koçtaş, Bauhaus. (Banyo havluları ve çiçekler uğruna)
Bugün ise (Cuma) Perla vista içinde English home, Zen Harmony (Tekzen) ziyaretleri yaptım.

Eve gelince fark ettim ki Ikea, koçtaş, Bauhaus 'tan hiç bir şey almamışım. English home 'den mutfak masa örtü takımlarını, Zen Harmony 'den çiçekler, havlular, banyo paspası, banyo takımları ve tepsileri aldım.

Günün sonunda almak istediğim her şeyi alıp evime geldim. Ama sizin biraz beklemeniz lazım :)) Ahh evet bekleyin biraz. Merak insanı dinç tutar. (Bir Pembe Deniz atasözü)

Pazartesi evimde büyük temizlik var. Temizlik sonrası aldıklarımı yerleştireceğim.


Ama alışveriş merkezleri içinde sakinliği, düzeni ile en sevdiğim olma hakkını elinde tutan Perla Vista 'mdan sizler için bir foto.




2 yorum: