15 Mayıs 2012 Salı

İstanbul 'da yağmur var!

Sabah hava karanlık olunca işlerimi evden yapmaya karar verdim. Şu sıralar hızla bastıran yağmur sesini duyunca ise biraz cam biraz balkona koştum. Hafif ıslandım (Hayır çok ıslandım ve hala üşüyorum :D)

Bazen yaramaz olmak gerekiyor.
Elime kitap ve çay ikilisini alıp balkona çıktığımda ise bu sevimli şey beni karşıladı.

  

Bir kaç gündür açmasını bekliyordum ve bugün serpildiğini gördüm.
Henüz tam açmadı.
Gördüğünüz üzere bir tomurcuğu uzamış meraklı gözlerle süzüyor.


İçinde kırmızı kırmızı büzüşmüş şekilde duranlar bir kaç güne kadar görünmeye çıkarlar. 

Çiçek beslemeyi çok sevdiğim için onların bu sevgime karşılık renkli renkli açmaları ile daha bir mutlu daha bir pozitif oluyorum.

Şiddetle tavsiye edilir...
:)

2 yorum:

  1. ama çok güzel bi çiçekmiş.
    mutlu oldum görünce.
    :)

    YanıtlaSil
  2. İsmi küpeli... Bende ki ilk yılı, ilk çiçeği...

    YanıtlaSil