9 Mayıs 2012 Çarşamba

Moral mi o da NE?


Bu derin sessizliğimi merak ediyorsunuz biliyorum. Dünya afetleri desem! Ne denli aydınlatıcı olurum acaba.

Tam mutfak ve banyo dekorasyonuna kendimi kaptırmış son hız kalanları bitirip yatmışken Sevdiceğimin "Kalk evi su basıyor" haykırışları ile can hıraş yataktan fırladım.

Kim? Neyi? Nasıl? modundan çıkamadan bazadan ayaklarımı sallamam ile sulara gark olmam bir oldu.

Evet evet doğru okudunuz evimi su bastı. Basmak ne kelime sulara gömüldü.
Mutfaktan fırlayan su 135  evin 100 m²sini göle çevirmişti. Tabi hep soğukkanlı olduğunu iddia eden ben kal gelmesi sonucu öylece durdum. (moral yerlerde yazmak isterim ama yere düşecek moral yoktu. Beni terk etmişti. Koca bir sıfır)

Ama sevdiceğim kaslı kolları sayesinde (ki kaslar ilk defa işe yaradı :) battaniyeler ile tüm suları banyodaki gidere gönderdi. Tam yarım saat sonra tüm evin suları yok olmuştu.

Oysa sabah yorgunluk ve ağrılardan uyanamayan da bendim. Şaşırtıcı!

Neyse böylece kazasız belasız atlattık. Şuan ev kalk gidelim modundan biraz hallice. Halı namına yerlerde bir şey yok. Ev yenileme fikri ile alınmış ve yerleştirilmiş herşey tekrar kutulara kaldırıldı. (Henüz kutularını bile atmamıştım :((

İşte o gün bu gündür evden sabah çıkıp akşam giriyorum. Moral bulmaya çalışıyorum. Elinde fazla olan varsa bir zahmet...


2 yorum: