18 Mayıs 2012 Cuma

Cuma turnuvası bizde!

Geçen ki yazımda Deniz Kulvar başında! başlığı ile her cuma bizim evde düzenlenen cuma turnuvalarından bahsetmiştim.

Gecenin özeti yazımda ise yediğimiz mamalar ve yazmadığım turnuva skorlarımız vardı.
İşte yine bir cuma akşamı, yine Pes, nargile, tavla ve muhabbet.

İnsan her hafta har hafta hazırlanınca çayın yanına ne versem diye düşünmekten bitap düşüyor.
Ama bu sefer büyük bir yaş pasta ile geceyi tamamlamaya karar verdim...

Öncelikle dün ev halkı için yaptığım ve pratik olması sebebi ile artık hazır keşküle hayır kampanyası düzenlediğim tarifime Buradan ulaşabilirsiniz. Ki kendileri bu yaş pastanın fikir babasıdır :))

Dün 4 adet olarak yaptığım keşkülümün 2 kasesi kalmıştı. Baktım dolapta klasik bir kek çırpmak için tüm malzemeler var hadi dedim yaş pasta yapıyorum. Önce kakaolu güzel bir kek çırptım.




Ortasından kestikten sonra ise keşkülleri ara muhallebi olarak kullandım.
:)


Sonra kakaolu krem şanti ve mevsimin meyvesi çilek
:)


Canınız çekmesin ama bu fotoğrafı da çok güzel çekmişim o yüzden birde yakın plan olarak...


Akşam ise bol sohbet, bol eğlence var.

Eee ne diyelim. Sizleri de bekleriz :))








9 yorum:

  1. adresi ver geliyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla zaten benim bir Bursa gezisi alacağım var (Senin haberin yok ama olsun)
      :))

      Geçen yıl 10 günlüğüne gelmiş ve hiç gezdirilmemiştim.
      :(

      Sen in Yenibosna'ya alırım ben seni :D

      Sil
  2. canım pastan gerçekten çok güzel görünüyor...
    ellerine emeklerine sağlık :))
    eeee 1 dilim de bana ayırırsın artık...
    iyi eğlenceler...
    kocaman sevgiler...
    güzel hafta sonları diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin tariflerinin yanında lafı olmaz ama neyse artık :))

      Güzel dileklerine sağlık kuzum.
      Her zaman dilimin hazır bundan sonra :)

      Öpüldün...

      Sil
    2. estağfurullah :))
      çok teşekkür ederim...
      bende her zaman blogunuza uğrayamaya çalışıcam :))
      sevgiler...

      Sil
  3. Oh oh güzel şey bunlar nargile konusunda hem fikir değilim :))

    YanıtlaSil
  4. bu yaptıklarını bayılarak yerim ki.
    :)
    yeni mimin var bende.
    :)
    benim dünyam ne güzel seni tanıttı.
    :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım, pastan harika görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  6. Ne denilebilir.
    Nefisss
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil