30 Mayıs 2012 Çarşamba

Korkuyorum hala!


Bu gece sabahın ilk ışıkları yanmadan uyandım. Korkunç bir ses duyuyordum. Bir yandan ne olduğunu nereden çıktığını anlamaya çalışırken yataktan fırladım.

Sese bir anlam yüklemeye çalışıyordum. Bir şeylere benzetmeye çalışıyor, tam ne olduğunu bir türlü kestiremiyordum. Cama yaklaştım ve yavaşca perdeyi araladım.

Balkon mermeri üzerinde net bir karaltı vardı. Ne olduğunu anlamak için perdeyi daha çok açıp ne olduğuna dikkat kesildim

Sırtı bana dönük olmasına rağmen kafasını yavaşça döndürdü. Ve beni içine çekmeye hazır gözleri ile gözlerimin içine baktı. Duruyordu, kıpırdamıyordu, ötmüyordu.

Ben ona baktıkça o beni daha çok gözlerine çekiyordu. Şimdi yassı yüzü, iri gözleri tamamen bana dönüktü. Sırtıda bana dönüktü.

Bir kez daha o hiç sevimli olmayan sesi ile çığlık attı.

Bir bebeğin ağlamasına benziyordu. Acı ceken bir bebek gibi çığlık atıyordu.

Bakmamak için direniyordum. Kendimi çekmeye çalışıyordum ama onun bana kocaman gözleri ile bakması ondan ayrılmamı engelliyordu.

Beni gözlerine hapsetmişti.

İri, Siyah gözeleri ve yassı yüzü...

Uzun bir süre daha bakıştık. Yada ben o anki korku ve şaşkınlıkla öyle hissetmiştim bilmiyorum. Çok uzun dakikalarca baktı. Baktı.

Sonu gelmesini isteyerek bakmaya devam ediyordum
İçime tarifsiz bir korku girmişti. Olanları yazarken şuan bile korkum tarifsiz. Bu saat oldu hala atamadım.

Yatağın cam kenarında yatan sevdiceğim elini uzattı. Bana dokundu "Hayırdır" dedi. Ben biraz kıpırdadım ve o aptal şey hiç kıpırdamadı. Öylece duruyordu.

Artık ucup gitmesini istiyordum. Biraz daha hareketsiz durdu. Ve uçtu.

Sevdicek uzun bir süre camın kenarında hiç hareket etmeden durduğumu ve derin derin nefes aldığı söylüyor.



En azından şu kesinleşti. Hayvanlardan korkmayan, hepsine dokunmak için yırtınan ben ilk kez bana istese bile zararı dokunmayacak olan bir kuştan korkmuştum.

Evet artık kesinlikle eminim ben Baykuş'lardan korkuyorum... Baykuşlara dokunmak hatta görmek bile istemiyorum. En azından uzun bir süre...

4 yorum:

  1. ınanmıyorum sana nefesımı tutarak okudum ne bu karabasan ocu hayalet aaaaaaaaaa sonunda baykus cıktı hay allahım ya odum koptu..

    YanıtlaSil
  2. Ahh sorma ömrümden ömür gitti :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de karabasandır diyecektim ki Baykuşmuş :) Kuş kuştur kimseye zarar gelmez onlardan :))

    YanıtlaSil
  4. üff aman neyse geçmiş gitmiş.
    :)
    hayaldi o hayal.
    :)

    YanıtlaSil