29 Mayıs 2012 Salı

Gaufree belgo

Belçika usulü Waffle


Güneşli ve hafif esintili İstanbul'dan merhaba! 

Evet dün evimde Waffle partisi yaptım. :)
Tarifim yeni ve pratik. Yanımda sevdiklerimde olunca tadı bir başka güzel oldu.

Pratik tarifi sizlerle de paylaşacağım sevgili mutfak severler.
Ben tost makinasında pişirdim ama siz isteğe bağlı olarak tavada da yapabilirsiniz 
:)

1 adet yumurta
4 çorba kaşığı toz şeker
1'er su bardağı un ve süt
3/4 su bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Önce tüm malzemeleri çırpıyoruz ve karışımı 20 dakika dinlendiriyoruz. Sonra ise dediğim gibi ister tavada ister tost makinasında pişiriyoruz.

İşte bu kadarcık!



Waffle yapımında ise fonda...


7 yorum:

  1. Amanınnnnnn, bu rejim dolu günlerimde bu bana yapılır mıydııı =((

    offf çok güzel görünüyor canım çok waffle çekti =))

    Ellerine sağlık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu senin rejimlik birşeyin yok ki :)

      Waffle hayatdır :D

      Sağol canımcım

      Sil
  2. heeeey waffle sürekli yerim. nutella beyaz çikolata çilek muz ve kiwili.
    :)
    evde hiç yapmadım. deneyebilirim.
    bugünlerde sessizsin sanki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrarlıyorum Waffle hayatdır :)

      Netim yok o yüzden. Bu arada tarif çok sıkı. Denemekte fayda var :)

      Sil
  3. bri waffle mı dedi :) :)
    mımmm bayılırım bayılırım :)
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. tamam anladım.
    pembe ve mavi yazılarımı sonaaa okursuun.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Üff cok nefis görunuyor:))
    Bu arada pinspire yarismasiyla Lacoste ayakkabi veriyorum,beklerim;)

    YanıtlaSil