17 Mayıs 2012 Perşembe

Bugünüm MİM!

Bu mim  Benim Dünyam dan bana geliyor.
(Kendilerinin namını uzun yıllar önce duymuş olup kendi blogum ile birlikte takibe almış bulunuyorum)

Bu arada mimlenmek güzel bir duyguymuş. Tanıyınca sevdiğim bu duyguyu. :)

Neyse artık başlamalı...

1- Evlilik gerekli midir?
Evlilik zor zanaat. İyi gidiyor gibi gözükürken birden karmaşıklaşa biliyor. 
Yada kargaşanın dibine vurmuşken sakinleşiyor.


Ama aşk, sevgi, saygı VE en önemlisi tahammül etme duygusu varsa gerisi geliyor.


Birde bir kadın olarak kadınlara benden... Sanırım "dizginler bende hey!.. Kime diyorum" modundan uzaklaşmak hatta hiç bulaşmamak lazım. 


2-Evliliğe kadın bakışı, evlilik kadın için tek gelecek midir?
Kişiye göre değişken bu soruyu cevaplamak zor;


Evliliği geleceğine garanti olarak gören kadınlardan değil, Geleceğini onunla geçirmek istediği için evliliği tercih eden kadınlardanım... Heyt be :))


3-Erkeklerin evlilik hakkında görüşü nedir?
Tek bildiğim çok ilgi isteyip aynı zamanda onları çok sıkacak kadınlardan-evliliklerden kaçıyorlar :))




İşte bu kadar.

Kimi mimlesem konusunda kararsız kalsam da fikirlerini merak ettiğim ve benim için önemli olan iki insana
Güzeller güzelim 'e ve Süper Selma 'cığıma gelsin...

Öpüldünüz...








8 yorum:

  1. ha ha ha anlamadım şimdi iyi bişi mi kötü mü.
    :)
    ama erkeklerle ilgili sölediklerin doğru gibi duruyo.
    :)
    benim dünyam. çok severim. mimleri çok sever o.
    bu mimi de ben göndermiştim ona.
    sürekli mimlerim onu.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa O kadarını da söyleyemem :))

    Bazı şeyler tecrübe ister...

    YanıtlaSil
  3. ilk ödülümden sonra ilk mimim de senden geldi. Ne kadan teşekkür etsem az :) ilk fırsatta yazacağım mucuks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım.

      En kısa zamanda cevapla. Yazdıkların benim için önemli

      :))

      Sil
  4. Öhüm şeyy ben daha ilk satırlarda dağıldım, koltuklarım kabardı indiremiyorum bir türlü :)
    Çok teşekkür ederim teveccühüz efendim.

    Cevaplar çok güzel hele ikinci sorunun cevabına bayıldım, süperdi :)

    Bu arada blogunda izleyici paneli yok galiba, seni izlemeye alamıyorum.
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim. İdolümsünüz :))

      2. sorunun cevabını beğendiğine göre sende bendensin
      :)

      İzleyici panelim şuan için kapalı. Ama sol üst köşeden izle yapabilirsin :)

      Ayrıca şeref verirsiniz bayan...

      Sil
  5. merhaba blogunuzn çok güzelmiş...
    çok beğendim...
    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
    kocaman segiler...

    YanıtlaSil