25 Mayıs 2012 Cuma

Köri, krep ve frambuaz!..

Malumunuz internet konusunda bugünlerde bir hazımsızlık yaşıyorum. 
İşte o sebeple kendimi işlere biraz daha fazla kaptırdım. Ama en çok da mutfakla aşk yaşıyorum. 
Devamlı ya kek çırpıyor yada sebzeleri Ferran Adria misali yağda savurup duruyorum.


İşte benim mutfağımda hazırlanmış en son ki lezzet...


 Köri baharatı ile harmanlanmış mercimekleri tavadan yeni ayrılmış krep hamuru ile buluşturmak...
Sonrasında ise tabağın kenarına biraz frambuaz sosu iliştirmek.

İşte mutluluk için yetecek pembemsi lezzetler!..


Afiyet olsun dediğinizi duyar gibiyim.

Sağ olun, Var olun.
:)




3 yorum:

  1. aa cok ilginç mercimegi cok severim denemek lazım :))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle dene köri çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
  3. bunu yapcam.
    yaaa bayıldığım şeyleri seviyosun.
    burdakiler ve waffle.
    :)

    YanıtlaSil