10 Mayıs 2012 Perşembe

Gelincikler zamanı!

Bugün hava tam benlik. Yağmur ha yağdı ha yağacak modunda. Semtim her zamanki gibi sakin. Parkları boş.




Bir yanda yüksek binalar bir yanda yapılmayı bekleyen arsalar sayesinde İstanbul gibi yerde site hayatı yaşarken aynı zamanda bol bol ot, çiçek kokusunu doya doya içime çekebiliyorum.

(İşte bahar yorgunluğunun bana işlememe sebebi)

:)



Bende havayı görünce dışarıdaki işlerimi yapmak için kendimi attım sokaklara. Alınacakları alıp eve dönünce de  evde mesaiye devam ettim tabi ki.

(iş hiç bitmez)

Evin dekorasyonuna katkı sağlamak için kasnağa germe işi tablo yapmaya başlamıştım. Sularla fazla haşır neşir olunca yarım kalmıştı. Dün gece hızlı hızlı bitirip bu sabah fotoğrafladım.

Mutfağın suları çekilince aldıklarımı yerleştirmeye tekrar başladım. Bugün hem dışarıdaki hem evdeki işlerimin hepsi bitti.

 İşte böyle bir şeyler :)


Mutfak ve banyonun son hali halılar kuruyunca sizlerin karşısına çıkacak.

10 yorum:

  1. Teşekkür ederim canımcım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş uzaktan sanki kurutulmuş gerçek gül yaprakları gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa :)

      Oysa ki çok talihsiz bir kurdele seçimi olmuştu.

      Ama çok çok sevindirik oldum :D

      Sil
  3. mutfağı su mu bastı allam.
    :)
    şu yaptığın şey ne güzelmiş. kasnak.
    evde çalışabiliyor olman da iyi.
    çiçekler, otlar ve gelincikler, havayı fark etmen hepsi çohoş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek mutfak değil tüm evi su bastı :(
      Daha yeni yeni yerleşiyorum. Neyse cana gelmesin mala gelsin.

      Gelincik özel şeydir. Çok kısa sürüyor :( O yüzden kaçırmamak lazım :)

      Sil
  4. bayıldımm kiiiiiii küüüüüüüüüttttttt ^_^

    YanıtlaSil
  5. Küt diyor yaa

    Bayılma lütfennn :))

    YanıtlaSil