28 Mayıs 2012 Pazartesi

Gelincik mevsimine yakışan nakışım!





Artık biliyorsunuz gelinciklere karşı beslediğim hayranlık ve sevgi duygusunu. Yeşillerin arasından kırmızı kırmızı boynu bükük selam verip kısa bir süre içinde yok olmaları benim onlara olan aşkımı daha bir besliyor.

3 yıl önce kurdele nakışı ile tanışıp öğrenme aşamasında bırakmış olduğum hobiye mecburiyetten dolayı geri döndüm. Öğrenme hevesi ile renk renk, çeşit çeşit kurdeleler alıp şeffaf kutulara doldurup kaldırmış olduğumu görünce acıdım hem parama hem malzemelere. Başladım yeni yeni tasarımlara...

İlk önce yaptığım nar çiçeği tabloma sizlerden pozitif yorumlar alınca işte yorumlarınız ve nakışım BURADA birde şansımı bu masa örtüsünde deneyeyim dedim.


Tam orta kısmına 3 adet gelincik uyguladığım nakışın kenarlarına farklı farklı tüm nakış tarzlarını topladım.


Sonrasında ise örtünün iki ucuna konseptte uygun açmış ve açmamış gelincikler...


Ayrıntılı fotoğrafları...

Posttu hazırlarken görüyorum ki işlemeyi unutmuş olduğum başaklar var... 
:)


Ütüleyip kullanmak üzere katlarken ise mutlu olduğumu hissediyorum. Bir işi daha muntazam şekilde tamamlamış olmaktan dolayı...



Ve yazmayı sevdiğim şeylerden biride hava durumu.
Ben posttumu hazırlarken İstanbul bulutlu, yer yer yağmurlu, biraz esintili. 
Bir Kasım bebeği olarak sevdiğim hava bu olduğu içinde ruh halim çok sevimli.

Biraz sonra elimde türk kahvesi ile yapacağım balkon keyfimde ise fonda bu duygusal tınılar olacak :)









4 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline emeğine sağlık :)
    bende evlendiğim ilk zamanlar kurdela nakışına başlamıştım, hocaya pek ısınamamıştım sonra yarıda bıraktım, attım kenara duruyor bütün malzemeler. içimde hiç hevesde kalmadı valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımcım. Uğraşıyorum işte :)

      Bende malzemeler beklemesin diye başladım.
      Bakalım daha neler çıkacak

      Sil
  2. bak ankarada bir gelincik ressamı var. adı hikmet çetinkaya.
    bi bak bi ara.
    :)

    YanıtlaSil