5 Mayıs 2012 Cumartesi

Son dakika golü!

Yok yok yanlış okumadınız. Bir son dakika golü geldi çok sevgili arkadaş grubumdan. Biri o haber verdi, Diğeri öbürü haber verdi diye düşünüp bana haber vermeden çıkıp gelmişler. 
:)

Bense tüm yatak odasını yazlıklarla, mutfak ve banyoyu yeniden dekore etmek bahanesi ile dağıtıp pc karşısında internete yeni inen dizimin bölümünü izlerken şaşkınlıkla açtığım kapımın tam karşısında duran bu gruba bir anlam yüklemeye çalışıyordum.

Onlar şaşkın ben şaşkın, başladık günün tadını çıkarmaya :)
(Ne yaparsın işte eli mahkum)
:D

Şaka bir yana tatlı, sıcacık bir gün oldu. Bir yandan sohbet ettik bir yandan çayın dibine vurduk.
(Çok feci çay tiryakisiyim de!)


Bunlarda son dakika golü yemiş Pembe Deniz hamaratlıkları 
:D


Hamaratlığı bir kenara atıp vuruyorum mutfağın dibine.

Böyle giderse çok ahçı olacağım çoookkk!


3 yorum:

  1. Vay canına yine iyi kurtarmışsın durumu...Yalnız kafama takıldı yaptıkların önceden olan şeyler mi yoksa misafirlerin yanında mutfak kaçamağı mı yaptın?..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizden de bir son dakika misafir golü bekleriz

      :D

      Saygılar efenimmm

      Sil
  2. Normalde dolabım bunun gibi mamalarla dolu olur ama iki gün önce yine son dakika misafiri için boşaltmıştım.

    Yani boş anıma denk gelince mecbur onlar varken yaptım.

    Eksik malzeme yoksa yapmak kolay :) Zaten hepsini hazırlayıp pişmeye bırakmam 25 dakika mı aldı. :D

    YanıtlaSil