9 Mayıs 2012 Çarşamba

Mutluluk şu kadarcık!

Neyse kötü anılar unutulmalı. O yüzden güzel bir haber.
Arkadaşımın görünce beni hatırladığı ve alıp hediye getirdiği çilek fidesinin ilk meyvesi an itibari ile kızardı.
3 günlük su macerasından sonra onun bana gülümsemesi ile herşeyi unuttum.

İşte ilk meyvem ve tatlı tatlı rengi!



Ama daha hala dalında koparmaya kıyamadım. Tek olduğu için nasıl yiyeceğimizi bilmiyoruz. 
Sanırım bir ısırık ben bir ısırık sevdiceğim olarak paylaşacağız. 

Tabi kıyıp dalından kopartabilirsem!..
:)




3 yorum:

  1. bütün günümü blog teması ararken geçirdim. Her pembe renkli temada ay bu denizciğime diye seni andım hep :D

    YanıtlaSil
  2. ne hoş.
    :)

    ya şu kelime doğrulamayı kaldırsana yorum yaparken.
    çok sıkıcı beee.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Öyle bir şey mi var?

    Bilemedim ki! Kimsede dememişti.

    İlgileniyorum hemen :)

    YanıtlaSil